Overslaan en naar inhoud gaan

Antwoord op de top 3 veelgestelde werkgeversvragen

Gepubliceerd op:

Onze pensioenexperts beantwoorden al jouw vragen over pensioen. Hieronder staat de top 3 vragen die werkgevers ons in de afgelopen tijd veel stelden. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Ik heb door de coronacrisis moeite de premie te betalen. Kan ik uitstel krijgen?

We begrijpen dat het voor werkgevers op dit moment moeilijk is om aan hun betalingsverplichtingen te voldoen. Zoals het op tijd betalen van de pensioenpremie. We denken graag met je mee in het zoeken naar oplossingen.

Werkgevers die tijdelijk minder, of geen pensioenpremie kunnen betalen, kunnen onder voorwaarden in aanmerking komen voor een individuele betalingsregeling. Tot er een betalingsregeling is getroffen gelden de normale betalingsvoorwaarden. Dus betaal de premies zoveel mogelijk op tijd.

Over betalingsproblemen door de coronacrisis

Hoe kom ik aan mijn inloggegevens?

Om je pensioenzaken online te regelen krijg je van ons een gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je je wachtwoord kwijt? Met je gebruikersnaam vraag je een nieuw wachtwoord aan. Weet je ook je gebruikersnaam niet meer? Neem dan contact met ons op. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen.

Alles over inloggen

Hoe machtig ik een (nieuw) administratiekantoor?

Veel kappers hebben een administratiekantoor – ook wel administrateur genoemd. Deze kan voor jou je pensioenzaken regelen. Zoals het doen van je pensioenaangifte.  Maar dan moet je je administrateur daarvoor wel machtigen. Dit kan simpel online.

Machtig je administratiekantoor